نوار کنج استیل یکی از ابزارآلات عمرانی است که معمولاً در نازک‌کاری از آن‌ها استفاده می‌شود. این نوارها به صورتی ساخته می‌شوند که پس از انجام تمام مراحل ساختمان‌سازی، در حاشیه‌های دیوارها، کاشی‌ها و … به صورت نوار کنج دیوار، نوار کنج کاشی و سرامیک به کار می‌روند 1. نوار کنج دارای ویژگی‌های مختلفی است که به نام‌های نوار کنج کاشی یا سرامیک نیز شناخته می‌شوند. این نوارها پروفیل‌هایی هستند که برای پوشش قسمت‌های تیز استفاده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های این نوع نوارها، مناسب بودن برای انواع آب‌وهواها است. به عنوان مثال، برای مناطق با آب‌وهوای شرجی، این نوارها با کروم و نیکل آبکاری می‌شوند تا در مناطق با آب‌وهوای شرجی و همچنین مناطق دیگر با شرایط آب‌وهوایی متفاوت، مناسب باشند. همچنین نوارها دارای رنگ‌بندی‌های طلایی، رزرنگ و مشکی نیز هستند. تنوع در طراحی نیز از دیگر مزایای این محصولات است 1.

نوار کنج استیل توپراک یکی از نوارهای کنج است که به عنوان یک محصول فلزی مورد استفاده در ساخت و ساز و دکوراسیون معمولاً به تیرها و نبشهای استیل یا فولاد ارتباط داده می‌شود. این محصول به عنوان یک عنصر ساختاری برای تقویت و تحکیم نقاطی از ساختمان یا پروژه‌های ساخت و ساز به کار می‌رود. نبشی استیل معمولاً از جنس استیل یا فولاد با پوشش‌های متنوع تولید می‌شود .

مشخصات نوار کنج استیل کد 600
نام محصولنوار کنج استیل
کد600
سایز12mm
طول2.44m
نوع رنگمات – براق
نوع بسته بندیکارتن
جنساستیل 304 نگیر(تایوان)
رنگبندی
زوار کنج کاشی استیل رزگلد

زوار کنج کاشی استیل رزگلد

زوار-کنج-کاشی-استیل-دودی

زوار-کنج-کاشی-استیل-دودی

زوار کنج کاشی استیل طلایی

زوار کنج کاشی استیل نقره ای

توضیحات

نوار کنج استیل توپراک به صورت شاخه های 2.44 متر طول در سایز 12 میل تولید می‌شود ، تمامی استیل های تولید شده در کارخانه از استیل 304 نگیر خارجی(تایوان) می‌باشد.

نوار های کنج استیل دارای شکل ها و مقاطع متفاوتی هستند و نمونه های رایج و پرفروش زیادی دارند .

نوار های استیلی که دارای مقطع نود درجه هستند به حالت نبش نود درجه ساخته می‌شوند . در نوار کنج استیل توپراک متنوع ترین رنگ ها در دو نوع مات و براق تولید می‌شوند که شامل : رز گلد ، طلایی ، نقره ای و دودی  است .

 
زوار کنج کاشی کد 900
مشخصات نوار کنج کد 900
نام محصولنوار کنج استیل
کد900
سایز15mm
طول2.44m
رنگرز گلدمات
نوع رنگمات – براق
نوع بسته بندیکارتن
جنساستیل 304 نگیر (تایوان)
رنگبندی
زوار-کنچ-استیل-نقرهای-کد900

زوار-کنچ-استیل-نقرهای-کد900

زوار کنچ استیل طلایی کد900

توضیحات

یکی از کاربردهای اصلی تایل تریم، تکمیل لبه‌های تایل‌هاست. این ملزومات ساختمانی به عنوان حاشیه بر روی لبه‌های تایل نصب می‌شوند تا لبه‌ها محکم و تمیز به نظر بیایند و از خرابی‌ها جلوگیری کنند.